Kapat
*** SRT Özel T-Shirt ***



İlgili Konuya Gitmek İçin Buraya Tıklayın..
©
SRT - Seat Rider Turkey Forum - Seat Türkiye Foruma Hoş Geldiniz.
Güncel son 15 konu ve mesajlar
Yeni Mesajlar Yükleniyor... Yükleniyor...
Yükleniyor...
Yükleniyor...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Yükleniyor...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 16 adet sonuçtan sayfa başı 1 ile 10 arası kadar sonuç gösteriliyor

Konu: Teşekkürler SRT

  1. Bugünki Mesajlar | Yukarı Git | Ana Sayfa | #1
    ofb37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    İSTANBUL Anadolu Yakası Sorumlusu

    Durum
    Çevrimdışı
    Üyelik tarihi
    21.Şubat.2012
    Mesajlar
    4,737
    Tecrübe Puanı
    1015

    Standart Teşekkürler SRT

    Teşekkürler SRT

    Malumunuz 26 Ekimde Düğünüm oldu...

    Mutlu günümde beni yalnız bırakmayan konvoyda kız almaya ve düğün salonuna kadar gelip yanımda olan tüm arkadaşlarıma ve abilerime teşekkürü borç bilirim.
    İyi ki varsınız.
    İyi ki varsın SRT!

    Herkese ayrı ayrı çok çok teşekkür ederim.

    Varol Abi @[Linkleri Sadece Kayıtlı ve Onaylı Üyelerimiz Görebilir. Üye Değilseniz Kayıt İçin Lütfen Buraya Tıklayın]
    İbrahim @[Linkleri Sadece Kayıtlı ve Onaylı Üyelerimiz Görebilir. Üye Değilseniz Kayıt İçin Lütfen Buraya Tıklayın] (Adam Gaziantepten geldi )
    Levent @[Linkleri Sadece Kayıtlı ve Onaylı Üyelerimiz Görebilir. Üye Değilseniz Kayıt İçin Lütfen Buraya Tıklayın]
    Serhan Birgit @WHIELINE-XL
    Gökhan Sönmez @[Linkleri Sadece Kayıtlı ve Onaylı Üyelerimiz Görebilir. Üye Değilseniz Kayıt İçin Lütfen Buraya Tıklayın]
    Savaş @[Linkleri Sadece Kayıtlı ve Onaylı Üyelerimiz Görebilir. Üye Değilseniz Kayıt İçin Lütfen Buraya Tıklayın]
    Engin Abi @[Linkleri Sadece Kayıtlı ve Onaylı Üyelerimiz Görebilir. Üye Değilseniz Kayıt İçin Lütfen Buraya Tıklayın]
    Erhan Acar @[Linkleri Sadece Kayıtlı ve Onaylı Üyelerimiz Görebilir. Üye Değilseniz Kayıt İçin Lütfen Buraya Tıklayın]
    Çağlar @[Linkleri Sadece Kayıtlı ve Onaylı Üyelerimiz Görebilir. Üye Değilseniz Kayıt İçin Lütfen Buraya Tıklayın]
    Murat abi @[Linkleri Sadece Kayıtlı ve Onaylı Üyelerimiz Görebilir. Üye Değilseniz Kayıt İçin Lütfen Buraya Tıklayın]
    Buğra @[Linkleri Sadece Kayıtlı ve Onaylı Üyelerimiz Görebilir. Üye Değilseniz Kayıt İçin Lütfen Buraya Tıklayın]

    Gelmek isteyip gelemeyenleri de Cuma buluşmalarımıza bekleriz artık










    Düğün fotoğrafları
    [Linkleri Sadece Kayıtlı ve Onaylı Üyelerimiz Görebilir. Üye Değilseniz Kayıt İçin Lütfen Buraya Tıklayın][Linkleri Sadece Kayıtlı ve Onaylı Üyelerimiz Görebilir. Üye Değilseniz Kayıt İçin Lütfen Buraya Tıklayın]
    [Linkleri Sadece Kayıtlı ve Onaylı Üyelerimiz Görebilir. Üye Değilseniz Kayıt İçin Lütfen Buraya Tıklayın][Linkleri Sadece Kayıtlı ve Onaylı Üyelerimiz Görebilir. Üye Değilseniz Kayıt İçin Lütfen Buraya Tıklayın]
    [Linkleri Sadece Kayıtlı ve Onaylı Üyelerimiz Görebilir. Üye Değilseniz Kayıt İçin Lütfen Buraya Tıklayın][Linkleri Sadece Kayıtlı ve Onaylı Üyelerimiz Görebilir. Üye Değilseniz Kayıt İçin Lütfen Buraya Tıklayın]
    [Linkleri Sadece Kayıtlı ve Onaylı Üyelerimiz Görebilir. Üye Değilseniz Kayıt İçin Lütfen Buraya Tıklayın][Linkleri Sadece Kayıtlı ve Onaylı Üyelerimiz Görebilir. Üye Değilseniz Kayıt İçin Lütfen Buraya Tıklayın]
    [Linkleri Sadece Kayıtlı ve Onaylı Üyelerimiz Görebilir. Üye Değilseniz Kayıt İçin Lütfen Buraya Tıklayın]


    [Linkleri Sadece Kayıtlı ve Onaylı Üyelerimiz Görebilir. Üye Değilseniz Kayıt İçin Lütfen Buraya Tıklayın]



    SRT HAFTALIK İSTANBUL ANADOLU YAKASI BULUŞMALARI İÇİN TIKLAYIN!!!

    Her cuma Maltepe Sahil İspark Migrosun Karşısı... Evet Her Cuma!...

    FACEBOOK-TWITTER

    SRT - SeatRiderTurkey

  2. Konuya git | Bugünki Mesajlar | Yukarı Git | Ana Sayfa | #2
    YATANASLAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    WebMaster

    Durum
    Çevrimdışı
    Üyelik tarihi
    21.Şubat.2012
    Mesajlar
    5,327
    Tecrübe Puanı
    1449

    Standart

    Ne demek kardeşim katılacaz tabiki



    ofb37 bunu beğendi.
    SRT - SeatRiderTurkeySRT - SeatRiderTurkeySRT - SeatRiderTurkey

    Alttan Aldım Yeteri Kadar, Artık Herkes Ederi Kadar....
    _SRT - SeatRiderTurkey____ SRT - SeatRiderTurkey____ SRT - SeatRiderTurkey
    Twitter__Facebook __BBM

  3. Konuya git | Bugünki Mesajlar | Yukarı Git | Ana Sayfa | #3
    sedat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kıdemli SRT Dostu

    Durum
    Çevrimdışı
    Üyelik tarihi
    03.Mart.2012
    Mesajlar
    3,305
    Tecrübe Puanı
    3253

    Standart

    geçmiş olsun kardeşim
    Rabbim bir ömür boyu mutluluklar nasip etsin



    ofb37 bunu beğendi.

    aşk 3 harfli derlerdi de inanmazdım

    G T I





  4. Konuya git | Bugünki Mesajlar | Yukarı Git | Ana Sayfa | #4
    brave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kıdemli SRT Dostu

    Durum
    Çevrimdışı
    Üyelik tarihi
    21.Şubat.2012
    Mesajlar
    2,205
    Tecrübe Puanı
    459

    Standart

    Ne demek kardesim lafı bıle olmaz



    ofb37 bunu beğendi.
    SRT - SeatRiderTurkey
    OPEL ASTRA 1.3 CDTI ENJOY 95 HP



  5. Konuya git | Bugünki Mesajlar | Yukarı Git | Ana Sayfa | #5
    ToyyerBugra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    İSTANBUL Organizasyon Sorumlusu

    Durum
    Çevrimdışı
    Üyelik tarihi
    21.Şubat.2012
    Mesajlar
    4,495
    Tecrübe Puanı
    2255

    Standart

    senin gibi kardeş zor bulunuyo lafı olmaz kardeşim



    ofb37 bunu beğendi.



  6. Konuya git | Bugünki Mesajlar | Yukarı Git | Ana Sayfa | #6
    maras - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    SRT Dostu

    Durum
    Çevrimdışı
    Üyelik tarihi
    10.Ağustos.2013
    Mesajlar
    637
    Tecrübe Puanı
    10

    Standart

    Böyle önemli güzel bi günde mutluluğunu paylaşmak bizim içinde zevkti kaardeşim, bi yastıkta kocayın inşallah..



    ofb37 bunu beğendi.

    www.SeatRiderTurkey.com

  7. Konuya git | Bugünki Mesajlar | Yukarı Git | Ana Sayfa | #7
    -48- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    ADMIN

    Durum
    Çevrimdışı
    Üyelik tarihi
    21.Şubat.2012
    Mesajlar
    5,487
    Tecrübe Puanı
    1957

    Standart

    ALLAH bir yastık kocatsın
    yediğiniz bal
    içtiğiniz şerbet olsun inşeALLAH
    ..
    ..
    Burdan yazıyorum duyanlar duymayanlara söylesin
    bir daha ümraniyede düğün nişan nikah yemek olursa gitmem haberiniz olsun bu üçüncü kayboluşum.
    amazon ormanlarında yolumu daha kolay bulurum.
    ..
    gideceğim yerler
    kadıköy
    küçükyalı sahil
    üsküdar meydan(sahil)
    beşiktaş
    karaköy
    bakırköy meydan
    kartal meydan ve sahil
    pendik sahil
    sarıyer
    beykoz sahil
    ..
    bunun dışındaki yerlerde kaybolurum çağırmayın



    ofb37 ve ims bunu beğendiler.
    HOCKEY
    H O C K E Y
    H O C K E Y
    H O C K E Y

  8. Konuya git | Bugünki Mesajlar | Yukarı Git | Ana Sayfa | #8
    Speed_Blue - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Super Moderator

    Durum
    Çevrimdışı
    Üyelik tarihi
    21.Şubat.2012
    Mesajlar
    4,258
    Tecrübe Puanı
    3470

    Standart

    sen mutlu ol, biz Fizan'a geliriz kardeşim



    ofb37 bunu beğendi.


    2011 Seat Leon 1.4TSİ 140hp
    2011 Seat Leon Cupra 2.0TSİ 400hp
    2010 VW Golf R20 2.0TSİ 400hp
    2015 Seat Leon 1.6TDİ 105hp
    2007 Peugeot 207 1.4VTİ 75hp



    Alıntı PAUL WALKER Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling

  9. Konuya git | Bugünki Mesajlar | Yukarı Git | Ana Sayfa | #9
    genius - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    SRT Üyesi

    Durum
    Çevrimdışı
    Üyelik tarihi
    28.Şubat.2012
    Mesajlar
    214
    Tecrübe Puanı
    102

    Standart

    Allah hayirli ugurlu eglesin isallah kardeşim malum nedenden olamadim ama tebriklerimi iletmis arkadaslarda onlarada ayrica tsk ederim hayirli ugurlu en az 3 diyorum



    -48- ve ofb37 bunu beğendiler.

  10. Konuya git | Bugünki Mesajlar | Yukarı Git | Ana Sayfa | #10
    ofb37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    İSTANBUL Anadolu Yakası Sorumlusu

    Durum
    Çevrimdışı
    Üyelik tarihi
    21.Şubat.2012
    Mesajlar
    4,737
    Tecrübe Puanı
    1015


    Standart

    Alıntı YATANASLAN Nickli Üyeden Alıntı [Linkleri Sadece Kayıtlı ve Onaylı Üyelerimiz Görebilir. Üye Değilseniz Kayıt İçin Lütfen Buraya Tıklayın]
    Ne demek kardeşim katılacaz tabiki
    Eyw.kanka saolasın.


    Alıntı sedat Nickli Üyeden Alıntı [Linkleri Sadece Kayıtlı ve Onaylı Üyelerimiz Görebilir. Üye Değilseniz Kayıt İçin Lütfen Buraya Tıklayın]
    geçmiş olsun kardeşim
    Rabbim bir ömür boyu mutluluklar nasip etsin
    abi yapma kö[Linkleri Sadece Kayıtlı ve Onaylı Üyelerimiz Görebilir. Üye Değilseniz Kayıt İçin Lütfen Buraya Tıklayın]
    Ne demek kardesim lafı bıle olmaz
    teşekkür ederim kardeşim.

    Alıntı ToyyerBugra Nickli Üyeden Alıntı [Linkleri Sadece Kayıtlı ve Onaylı Üyelerimiz Görebilir. Üye Değilseniz Kayıt İçin Lütfen Buraya Tıklayın]
    senin gibi kardeş zor bulunuyo lafı olmaz kardeşim
    artık gecenin bi yarısı beni arayamayacaksın kanka
    şaka lan istediğin zaman ara

    Alıntı maras Nickli Üyeden Alıntı [Linkleri Sadece Kayıtlı ve Onaylı Üyelerimiz Görebilir. Üye Değilseniz Kayıt İçin Lütfen Buraya Tıklayın]
    Böyle önemli güzel bi günde mutluluğunu paylaşmak bizim içinde zevkti kaardeşim, bi yastıkta kocayın inşallah..
    Allah razı olsun abi zahmet edip geldiniz teşekkür ederim.

    Alıntı -48- Nickli Üyeden Alıntı [Linkleri Sadece Kayıtlı ve Onaylı Üyelerimiz Görebilir. Üye Değilseniz Kayıt İçin Lütfen Buraya Tıklayın]
    ALLAH bir yastık kocatsın
    yediğiniz bal
    içtiğiniz şerbet olsun inşeALLAH
    ..
    ..
    Burdan yazıyorum duyanlar duymayanlara söylesin
    bir daha ümraniyede düğün nişan nikah yemek olursa gitmem haberiniz olsun bu üçüncü kayboluşum.
    amazon ormanlarında yolumu daha kolay bulurum.
    ..
    gideceğim yerler
    kadıköy
    küçükyalı sahil
    üsküdar meydan(sahil)
    beşiktaş
    karaköy
    bakırköy meydan
    kartal meydan ve sahil
    pendik sahil
    sarıyer
    beykoz sahil
    ..
    bunun dışındaki yerlerde kaybolurum çağırmayın
    Şimdi Varol abi seni kim kaybettiyse ona kız
    Ümraniyede kaybolmak ,için bayağı çaba sarf etmen gerekiyor
    Her yol seni otoban e5 bağlantı yollarına ataşehire göztepeye libadiyeye çekmeköye dere yoluna çıkartıyor...
    Sen kime yol sorduysan sana kazık atmış abicim.
    Söyle onu bize dövelim

    Alıntı Speed_Blue Nickli Üyeden Alıntı [Linkleri Sadece Kayıtlı ve Onaylı Üyelerimiz Görebilir. Üye Değilseniz Kayıt İçin Lütfen Buraya Tıklayın]
    sen mutlu ol, biz Fizan'a geliriz kardeşim
    Saolasın kardeşim

    Alıntı genius Nickli Üyeden Alıntı [Linkleri Sadece Kayıtlı ve Onaylı Üyelerimiz Görebilir. Üye Değilseniz Kayıt İçin Lütfen Buraya Tıklayın]
    Allah hayirli ugurlu eglesin isallah kardeşim malum nedenden olamadim ama tebriklerimi iletmis arkadaslarda onlarada ayrica tsk ederim hayirli ugurlu en az 3 diyorum
    Tebriğini sanırım birisi iletti evet ama kimdi hatırlamıyorum inan ki bonzai içmiştim çünkü o sıra
    Canın saolsun her zaman beraberiz biz.
    Sen 3 de bende 2 diyim
    Sağlıklı olsun da sayısı önemli değil.
    Rabbim herkese nasip etsin İnşallah.







    Herkese teşekkürler...


SRT HAFTALIK İSTANBUL ANADOLU YAKASI BULUŞMALARI İÇİN TIKLAYIN!!!

Her cuma Maltepe Sahil İspark Migrosun Karşısı... Evet Her Cuma!...

FACEBOOK-TWITTER

SRT - SeatRiderTurkey
Alıntı ile Cevapla Alıntı ile Cevapla

Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Bu Konu için Etiketler

Lütfen Dikkat !!!

vBulletin Version Bilgileri


RSS RSS 2.0 XML MAP HTML